Asalak alarmı

''Bu blogda yayınlanan yazılar 5486 sayılı fikir ve sanat eserleri kanununun koruması altındadır.Blog sahibinin izni olmaksızın blog yazıları kısmen veya bütün olarak alıntılanamaz''

E. E. blogumuzun içeriğini kaynak belirtmeden yeterince kullandınız.Artık kaynak belirtin lütfen.

Asalak alarmı


Bu blogda gördüğünüz araştırmaları çalıp üstüne kendi adını etiket olarak basıp satan, bununla yetinmeyip kendi reklamını yapmak adına yine bu blogdaki araştırmaları çalıp sosyal medyada yaymaya devam eden , içerik hırsızlığını bir davranış biçimi haline getirmiş olan bu ruh hastasına Asalak veya Hırsız demek yetersiz kalıyor.Biz Türkçede size ait şeyleri bin kere uyarmanıza rağmen çalmaya devam eden bu tarz kişilere ne diyoruz, neydi bu insanların yoksunu olduğu şey ?

31 Ağustos 2015 Pazartesi

Hırsız ve de Arsız .......

Maalesef  ülkemiz böyle ahlaki değerleri olmayan tiplerle dolu :                                                                        

                                                                             




Tekrar yazma gereği hissediyorum  : Lütfen  bu blogdaki bilgileri kaynak belirtmeden kullanmayın.İnternette bulduğumuz her bilgi için kaynak belirtmemiz imkansız tabii, bunu kabul ediyorum ama nerdeyse tamamen bu blogdaki araştırmaları esas alan yazılar yazacaksınız en azından bir link verin.Aksi takdirde yaptığınız emek hırsızlığına girer.



14 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook 'ta sizin yazılarınıza denk gelip bana bildiren insanlar var.Bu blogdan (ç)almanızın sınırı yok , sizin bu vukuatınız ilk değil sonda olmayacak tavrınızdan anlaşıldığı kadarıyla.

      Ben Fethullah Gülen ile ilgili bir yazı yazıyorum.Sonra siz benim yazıma eklemeler yaparak kendi araştırmanız gibi yayınlıyorsunuz.Buna (ç)'almak demez isek neye diyeceğiz ?

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Êlinizde daha önce ne olduğu veya olmadığı beni hiç ilgilendirmez.Kaynak belirtmeden benim yazımdan yararlanmış hatta kopyalamışsınız.Hiçbir şey bu gerçeği değiştirmiyor.

      Sil
    4. Ayrıca anladığım kadarıyla siz bu blogdan düzenli olarak bilgi çalıp bunları aile ağacı formunda kaydedip yayınlıyorsunuz.Böylece dikkat çekmeyeceğini düşünüyorsunuz sanırım ama yanılıyorsunuz.

      Bu blogda gün boyunca en çok hangi başlıkların ziyaret edildiğine bakarak dahi kimin ne araştırdığı konusunda fikir sahibi olabiliyoruz.

      Ben sadece yazınızın son kısmını yayınladım çünkü tam bir kopyala yapıştır örneğiydi.Ama başka akrabalık ilişkileri de var o yazıda farklı zamanlarda bu blogdan (ç)alındığı belli olan.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiği kadar yararlandığım kaynakların tamamını okuyucularımla paylaşmaya çalışıyorum.Yazımda da belirttiğim gibi her bilginin kaynağını belirtmek imkansız, aynı zamanda gereksiz.Sizin yaptığınız şey bu blogu bir araştırma sahası olarak kullanıp,blogda gördüğünüz yazılara eklemeler yaparak yayınlamak.Bu da sizi kaynak belirtme konusunda sorumlu hale getirir.Benim sizin yaptığınız gibi bir vukuata imza attığımı örnek gösterebilir misiniz ?

      Sil
    2. Ayrıca ben sizi hiçbir ortamda takip etmedim etmiyorum da.

      Kaynak gösterme konusunda gidip yazıların sahibinden özel izin istenilmeli diyen olmadı.Kaynak gösterin yeter.Başkalarının araştırmalarını sahiplenmeyin

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Böyle bir link yok.Olsaydı bu yazıyı yazmazdım.Ama zaten siz daha önce de bu blogdaki bilgileri kullanarak yazılar yazmışsınız üstelik kaynak belirtmemişsiniz.Önceden sabıkalısınız yani.

      Gazete arşivlerini tarayarak yaptığım araştırmaları hazır bulup üstüen konarsa birileri tabii ki mağdur hissederim kendimi.Suçlusunuz suçunuzu kabul edeceğiniz yere üste çıkmaya çalışıyorsunuz

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanıyorum siz bu sözlerle kendinizi tarif ediyorsunuz.Çünkü sıradan bir kitap oyucusundan fazlasını bilmediğiniz halde Sabetaycılık üzerine yazmak gibi bir cahil cesareti göstermişsiniz.

      Ayrıca Sabetaycı olmadığı halde bu blogda Sabetaycı olarak etiketlenen kim var mesela bir örnek verebilecek misiniz ?

      İnternet ortamında özel bilgilerimi paylaşma konusunda son derece ketum olduğum bilinir.Bu tarz isim yakıştırmalarıyla ne amaçladığınızı da bilemiyorum.Beni tanımadığınız halde tanıyormuşçasına yazmanız da ilginç..

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Neden bahsettiğinizi anlamakta zorlanıyorum.Sizin adınızı dahi yazıdan çıkartarak yayınladım entrymde.Çünkü beni asıl ilgilendiren sizin vereceğiniz tepkiydi.Size söz hakkı tanıdım bu blogda.Siz bu söz hakkını kötüye kullanıyorsunuz.Ben sizi. tanımıyorum,tanımak da istemiyorum.Bireysel olarak ne yaptığınız ,ne olduğunuz beni hiç ilgilendirmiyor.Adınızı dahi bu blogu reklam sahası olarak kullanmayın diye vermiyorum buna gerek bile duymuyorum.

      Sizi tekrar uyarıyorum: benim blogumdaki bilgileri çalmaya devam ederseniz bu yazı orada duracak.Hatalı olan ve hatasını kabul etmesi gereken sizsiniz.

      Sizi ahlaksızlık yapmakla itham ediyorum siz bana sahip olmadığım bir isimle hitap ederek kendinizce sanal ortamda mahlas kullanmayı tercih eden bir insanı ifşa ediyorsunuz.Ben sizin bahsettiğiniz kişi değilim bu 1.Sosyal medyada bir insanın gerçek adını ve-veya resmini ifşa etmek gayri-ahlaki bir davranıştır bu 2.Ahlaksızlığı ahlaksızlıkla örtmeye çalışmak extra bir suç bu da 3.

      Sizin sanal ortamda kimlerle nasıl bir etkileşim içine girdiğiniz ne konuştuğunuz ne yaptığınız beni zerre kadar ilgilendirmiyor.Siz beni ilgilendirmiyorsunuz.Başkalarıyla olan sorunlarınızı onlarla çözün ve mümkünse bloguma bir daha göz ucuyla bakmayın bile.

      Size söyleyeceklerim bu kadar.

      Sil